10 Ocak 2014 Cuma

ÖRÜYORUMMMM RENGA RENGA RENGARENK :))

dünden beri bir telaş sardı beni..ben battaniye yapıyorum... :) artmiş iplerim vardı değerlendireyim dedim..bi kaç tane daha aldım en şahanelerinden :) bakalım nasıl bişey çıkacak ortaya .. SEVGİLER :)

16 yorum:

  1. oldum renga rengarenk:))) bayıldım bitmesini sabırsızlıkla bekliyorum azıcıkta kıskanıyorum:))) alim kaan bebenin hediyeleri bitsin bende başlim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm benm :)yap sende hızlı oluyo..kalın tığla yapınca..bende derya kuzusundan imrendim valla :)) baktıkça öresim geliyo:)))

      Sil
  2. Ooo çok heyecanlı bir post olmuş :) bakalım nasıl olacak şimdiden insanın içini ısıtıyor Havva Hanım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..evt havva yaa...içim kıpır kıpır :)) bi bitireyim bakalım :)))

      Sil
  3. rengarenk bir battaniye olacak sonucu merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler tuğçe :) bende merak ediyorum :)

      Sil
  4. Eminim çok güzel birşey olacaktır renkler çok hoş zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim..hoşgeldin bloğuma :)

      Sil
  5. ellerinize sağlık, çok güzel olmuş, buna benzer bizde annemle birlikte kardeşime yatak örtüsü yapmıştık, parça ipleri değerlendirmek adına, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) benimde aklımdan geçmedi değil yatak örtüsü yapmak...ama cesaret edemedim tek başıma..kızım çok istedi..bakalım bu bi bitsin bi cesaretle belki :)) sevgiler :)

      Sil
  6. çok güzel kıpır kıpır renkler:)
    harika motifler...
    e örgüde güzel olunca ortaya çıkan işçilik ayrı bir güzel,
    ellerinize sağlık
    bende beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler esma :) tabiki..

      Sil
  7. ellerinize-sağlık-sonucu-merakla-bekliyorum....takipteyim.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler zerrin :) hoşgeldin bloğuma..sevgiler..

      Sil