27 Aralık 2013 Cuma

yeni iplerimmm,,,canım iplerimmm :)

pazar dönüşü dayanamadım daldım tuhafiyeciye :) ayy rengarenk ipler..satıcı bayanın siz patik mi yapıyosunuz sorusunada şaşırmadım değil :))) abarttım galibaa dikkat çektiğine göre..ben sevmiyorum tığ elimi acıtıyo demez mii :) dedim sevilmezmii sevilmez miii :)))
kızım iştemişti bu renkleri..aklımda patik yapmak vardı kızıma...vazgeçtim...aralarına bide krem simli bi ip katıcam ve bi şapka yapmayı denicem..bakalım nasıl olucakk :) herkese bol örgülü haftasonları.. sevgilerimle ..

4 yorum:

  1. Merhabalar Havva Hanım
    Benimde adım Havva ilgimi çekti bloğunuz artık sıkı bir takipçiniz olacağım :)
    Bu arada iplerin renk uyumu harika... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler havva hanım...memnun oldum..bende takipcinizim ..sevgiler :)

      Sil
  2. çok güzelmiş renkleri ben çok beğendim...

    YanıtlaSil