17 Mart 2014 Pazartesi

SILA sevgisi başka bişey :)

SILA sevgisi bi başka iştee :) Sıla Gençoğlu 17 Haziran 1980 Denizli doğumlu....kendi yolunda hızla ve seviyeli yükselen nadir sanatçılardan biri...en azından benim gözümden öyle :)



En beğendiğim özelliği tabiki KENDİNE OLAN GÜVENİ....


ALBÜMLERİ
2007-Sıla
2009-İmza
2010-Konuşmadığımız Şeyler Var
2012-Vaveyla
2014-YeniAy

En beğendiğim şarkısı..İmza albümündeki SEVİŞMEDEN UYUMAYALIM...

Ve 2010 Konuşmadığımız şeyler var albümüde çok hoş olmuş... albümündeki en şevdiğim parça ACISADA ÖLDÜRMEZ..

2012 Joker albümündeki KÖŞE YASTIĞI parçasıda insanı egeye doğru sürüklemiyo değil.


Vee son albümü YeniAy...şuanki favorimde HEDİYE parçası..Başlama müziğine bayıldım..

bu kadarmı sempatık olunurrrrr :)))



seviyorum seni......










2 yorum:

  1. Havva bende bir sıla hayranıyım ,son klibine vaziyetlere bayıldım benim favori şarkım oluruna bırak şarkısı sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim meltem..evet vaziyetleri bende sevdim helede klibine bi hayran kaldım :) oluruna bırak...oda çok güzel dinliyorum bende..hepsi çok güzel.. sevgilerle.

    YanıtlaSil